Про справжні ігри для мобільних платформ

У твіттері зав’язалася розмова про вихід Grim Fandango Remastered на мобільних пристроях і проблеми квестів на планшетах. Я вважаю планшети ідеальною платформою для квестів: управління зручне, диванна модель використання відмінно підходить і грати можна досить короткими сесіями. Плюс в літаку без інтернету саме те. Так на мобільні телефони також можна закачати хороші ігри наприклад тут, також є  для Android.

На жаль, квести (як і будь-які платні ігри) показують не найкращі результати на планшетах. І в усьому винна, зрозуміло, Apple.

Знайти хорошу платну гру в сміттєзвалищі AppStore в принципі неможливо. Так, раз в тиждень Apple виставляє новинки на головній сторінці та, якщо пощастить, може виставити там і оновлення вашої гри, але по-перше, за місце ви конкуруєте з безкоштовними іграми, а по-друге, продажі платної гри повинні б тривати трохи більше тижня, щоб вона окупилася.

Ось той же Broken Age зібрав на AppStore близько 400 тисяч доларів і все сплески з продажу припали на реліз (фічерінг Apple) і оновлення з другим актом (знову фічерінг Apple). Інші методи залучення уваги тупо не працюють.

В інших екосистемах в цей момент на сцену виходить преса, яка допомагає розібратися гравцям у виборі ігор: як новинок, так і не дуже. Скажімо, в звичайному GameStop в відділі ігор за стійкою «Новинки тижня» теж чорт ногу зломить, але гравці якось же з’ясовують, що саме купити. На жаль, у Apple такий підхід не працює: видання, які робили каталоги продуктів Apple видалила з AppStore пару років назад, а на сайти ніхто не ходить і рекламу не дає. Ось, наприклад, журналісти на це скаржаться.

Безкоштовним іграм на AppStore теж важко і середня гра на платформі Apple заробляє 0 доларів, але середня гра на платформі Apple – говно, так що це не так прикро.

Прикро, що якісні ігри, які ідеально підходять для iOS, заробляють на ній так мало, що робити їх спеціально для iOS немає сенсу – тільки перенести з ПК, де вони збирають основні гроші. Так, бренд допомагає, але навіть великий XCOM в двох частинах заробив на iOS менше двох мільйонів доларів. Досить для порту, недостатньо для гри. Це при тому, що чергові аналітики пророкують перемогу мобільного ринку над консольним до 2018 року.

І що з цим робити, на жаль незрозуміло.

Comments

0 comments

Про Андрій Петренко

Залишити відповідь

Ваша електронна адреса не буде опублікована.

12 + sixteen =

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.

Ми виявили Ad Blocker!

Для коректної роботи порталу просимо вимкнути Ad Blocker.
На сторінках відсутня агресивна реклама.

How to disable? Refresh