ЄС|NATO

У США оцінюють ідею переробити управління зброєю під геймерівь

Як активно показує практика, замість спроб розробити щось максимально “військове”, завжди значно зручнішим виявляється те, до чого звик

Джерело: Defence Express

У Пентагоні дуже серйозно задумались над тим, як зробити зброю, яка стає все більш цифровізованішою простішою для бійця. І поки найбільш прагматичним варіантом виглядає ситуація, коли весь інтерфейс та органи управління будуть просто запозичені з ігрової індустрії, без жодних змін.

Американське видання Breaking Defense наводить слова бригадного генерала Джефрі Норманом, очільником групи бойових машин наступного покоління в Army Futures Command. І за його словами результат перших тестів перспективних роботизованих машин показав вкрай цікавий аспект.

Спочатку для однієї з цих платформ був створений доволі елегантний контролер у стилі “Формули-1”, але коли на нього подивився оператор, то попросив просто ноутбук, клавіатуру та мишу. А також навів дуже просту мотивацію – після величезної кількості годин проведених у комп’ютерних іграх він точно справиться навіть з декількома роботами та їх корисним навантаженням лише “мишею та клавою”.

У США оцінюють ідею переробити управління зброєю під геймерів й скоріш за все так й зроблять

Про напрям максимально спростити керування озброєнням розповів й керівник центру підготовки Форт-Мур генерал-майор Кретіс Баззард. Він зазначив, що для армії США елементи керування, які зручні для геймерів стали основним вектором розвитку. І мова йде не лише про контролери, а про програмні інтерфейси, які мають бути стандартизовані для всіх систем.

“Чого ми не хочемо – так це того, що б коли ми мали п’ять різних зразків, то щоб для кожного з них необхідно було б носити з собою п’ять різних контролерів, п’ять різних батарей, а кожен з них потребував би п’яти різних типів навчання”, – підкреслив Баззард.

Саме тому доволі важливою задачею є і створення максимально уніфікованого інтерфейсу для того, щоб користуватися різними видами озброєння. Заради цього вже формуються стандарти програмного забезпечення GCIA для озброєння сухопутних військ, яка передбачає відкриту модульну архітектуру.

У США оцінюють ідею переробити управління зброєю під геймерів й скоріш за все так й зроблять

Також оцінюється підхід, коли розробка програмного забезпечення буде відокремлена від “заліза”, але обидва мають розроблятись за єдиними сумісними стандартами, що дозволить отримати дві гнучкі системи.

 

Читайте нас : наш канал в GoogleNews та Facebook сторінка - Новини України