Виявлені хитрощі, до яких вдаються розробники при створенні віртуальних гонок

Навіть найбільші компанії допускають огріхи і неточності при створенні віртуальних гонок. Але не всі геймери готові миритися з даними умовностями.

Перший пункт, в якому проявляється умовність гри, полягає в аваріях. У багатьох іграх можна побачити пошкодження на машинах. Існує думка, що це пов’язано з тим, що виробники автомобілів не хочуть бачити, як їх дітища піддаються різним каліцтв, хоч і у віртуальному просторі.

Другий пункт стосується різних електронних помічників. Гонки просто не вийде виграти без автоблокування коліс і автоматичної коробки передач. В реальності дані пристосування спричинили б серйозні труднощі.

Такі нюанси відносяться не до автомобілів, а до траси і погоди. Хоча у віртуальних перегонах існує широкий асортимент дорожніх покриттів і рельєфів, але ніколи не враховуються такі показники як пролите машинне мало на трасі, температура асфальту, тріщини та ями, сліди від шин і багато іншого. Також клімат і погода мають велике значення. У випадку дощу покриття стає слизьким, і з’єднання є наповнені водою різної глибини ями. Також розробники не враховують різного роду хитрощі, до яких вдаються водії і за рахунок яких виграють чемпіонати.

Comments

0 comments

Про Андрій Петренко

Залишити відповідь

Ваша електронна адреса не буде опублікована.

two × two =

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.

Ми виявили Ad Blocker!

Для коректної роботи порталу просимо вимкнути Ad Blocker.
На сторінках відсутня агресивна реклама.

How to disable? Refresh