The Times: Кремлівських пропагандистів з RT направляють в Білорусь, щоб заповнити ефір

“Кремлівський телеканал RT відправив до Мінська десятки репортерів і операторів для роботи в білоруських державних ЗМІ після того, як багато співробітників і провідні пішли у відставку на знак протесту проти фальсифікації президентських виборів минулого місяця”, – передає The Times.

Спроба RT керувати освітленням білоруського державного телебачення і радіо здійснюється на найвищому рівні, що відноситься до ведення Андрія Благодиренко, члена керівництва мережі, в яку як в “Росію Сегодня” входять RT і радіомережа Sputnik. Благодиренко очолює освітлення того, що росіяни називають “ближнім зарубіжжям” – колишнього СРСР і країн Балтії. Він колишній чоловік головного редактора RT Маргарити Сімоньян. Благодиренко підпорядковується Симоньян, яка працює під загальним керівництвом Дмитра Кисельова, якого вважають ключовим кремлівським пропагандистом.

Про це повідомляє Влад Поломар.

Кампанія з набору співробітників для заповнення вакансій на білоруському державному телебаченні почалася після серії відставок провідних та інших співробітників. Протягом кілька днів після цих відставок і невиходів на роботу з боку десятків інших співробітників державних ЗМІ з’явилися повідомлення про те, що в Мінську прибуло багато російських журналістів.

Comments

0 comments

Про Андрій Петренко

Avatar

Залишити відповідь

Ваша електронна адреса не буде опублікована.

four × 3 =

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.

Ми виявили Ad Blocker!

Для коректної роботи порталу просимо вимкнути Ad Blocker.
На сторінках відсутня агресивна реклама.

How to disable? Refresh