Авторські статті

Хто «засвітився», ставши на захист «NewsOne» і «112 Україна»

Прийняття Верховної Радою постанови про санкції проти каналів «NewsOne» і «112 Україна» викликало бурю в українському політикумі. Ще під час голосування, дивним чином за постанову не проголосував його співавтор депутат Найєм, після чого став шукати собі виправдання і в той же день подався на ефір «NewsOne». Позафракційний депутат Дмитро Добродомов звинуватив Верховну Раду в обмеженні свободи журналістів. «Безпрецедентним актом цензури в Україні» постанова Верховної Ради назвали «Опоблокові». Про це у своєму пише журналіст Дмитро Вовнянко.

Він зазначає, що про «придушення свободи слова в Україні» заголосили на російському телебаченні. Але далі всіх пішла Юлія Тимошенко – вона заявила, що зі зміною власника, канал «NewsOne» перейшов під контроль президента Порошенко. Типу це Петро Порошенко співпрацює зі старим партнером Юлії Володимирівни Віктором Медведчуком.

За словами журналіста, в той час «NewsOne» продовжує свою роботу – і щось міняти у редакційному форматі він явно не збирається. Скільки би не змінювалися власники – «NewsOne» висновків робити не збирається. Канал і надалі поширює брехню, обливає брудом українських солдатів, і веде антидержавну пропаганду в кращих традиціях більшовицької «окопної правди» зразка 1917. Дмитро Вовнянко пише, що він особисто не хоче, щоб ефект від «NewsOne» був тієї самий, що від більшовицьких газет в 1917-м. США в свій годину круто взялися за «радянські гуртки» у себе в країні – у Москві досі тремтять від згадок про «полювання на відьом». Чим були б Штати, якби надалі зазнавали у собі сталінську пропаганду не складно здогадатися. Справу треба доводити до кінця.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.