Недооцінюючи себе можна стати жертвою буллінга, а запобігти небезпеці можна в ігровому процесі.
Віртуальна реальність більше привертає увагу ігроманів, але тепер вчені звернули увагу на взаємозв’язок ігор і самопрезентацією, самовідчуттям. Дослідження показало, що досвід віртуальної реальності перебування в тілі Альберта Ейнштейна може допомогти людям з низькою самооцінкою. Слідуючи досвіду «Ейнштейна» віртуальної реальності, учасники також були менш схильні несвідомо стереотипирувати літніх людей. Опубліковано в Frontiers In Psychology, дослідження припускає, що мозок сприймає тіло дивно гнучким. Дослідники сподіваються, що методика буде корисна для освіти.
«У віртуальному середовищі учасники можуть бачити це нове тіло, відбите в дзеркалі, і воно точно відповідає їх руху, допомагаючи створити потужну ілюзію того, що віртуальне тіло є їх власним», – заявив автор дослідження доктор Слейтер.
Попередні дослідження показали, що віртуальне втілення може надавати вражаючий вплив на ставлення та поведінку. Наприклад, білі люди, які зазнали віртуальне чорне тіло, показали і несвідомі стереотипи (зване неявним ухилом) чорних людей. Дослідники виявили, що люди з низькою самооцінкою виконували пізнавальну задачу краще, дотримуючись віртуального досвіду Ейнштейна, порівняно з тими, хто відчував нормальне тіло когось свого віку. Дослідники припускають, що ті, у кого була низька самооцінка, найбільше виграли, змінивши те, як вони думали про себе. Є гіпотеза, що гра «Віртуальний Ейнштейн» зробить людей розумнішими. Бачачи себе в тілі шанованого і розумного вченого, підвищило їх впевненість під час роботи над когнітивним тестом.