ЕКСКУРС В НОВІТНЮ ІСТОРІЮ

 

 

Дорогі діти! Перед вами мобільне полотнище епічного змісту. Автор невідомий, відомі лише знамениті натурщики, позувальники та інша шантрапа.
Але не в тому суть. Тобто, на картині, власне і зображено, як вони суть, коли їм грають не того марша, і, вопше, грають не вони, а їх.
Картина написана в період пізнього недорозвинутого довбо@бізму в техніці жорсткого облома в пастєльних тонах поверхневого у@бана..
Спочатку картину хотіли назвати, як обично : ” Грачі залетіли”, но вулицями Стокгольма бродила тінь батька Мазепи і, десь в тумані, гучно скрипіли тяжкі металеві предмети та історичні жорна.
Над головами мирних шведських сімей роїлись кулі, а шкала політкоректності зависла на позначці 3,14дець.
Скінхеди пластунського рою ім. Карла ХІІ носили плакати з портретами короля і написами ” Діди воювали”.
В небі над Стокгольмом зависла НАТОвська ескадрилья ім. Пилипа Орлика. На фюзеляжах “Стелсів” хижо блищали руни ” За Полтаву!”
Підводний човен “Мотря” гойдався на хвилях озера Меларен. Над його рубкою майорів звичний синьо-жовтий стяг із вишитими хрестиком словами “Ніколи знову!”
Власне, на полотнищі зображено не сам факт усвідомлення про@оба, а той момент, коли над групою ліц содомської національності в чудесний спосіб витав лик Дещиці з чеширською коломийкою “Можемо повторить!”

В  цей же час у степах під Авдіївкою наші хлопці звужували рузкій мір, а в аеропорту Сіднея приземлялась українська “Мрія”…
Вопшим, картину назвали просто “Епічний про@об” і виставили на загальний показ в королівському музеї у@банного мистецтва. 

Comments

0 comments

Про Андрій Петренко

Avatar

Залишити відповідь

Ваша електронна адреса не буде опублікована.

fifteen + eighteen =

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.

Ми виявили Ad Blocker!

Для коректної роботи порталу просимо вимкнути Ad Blocker.
На сторінках відсутня агресивна реклама.

How to disable? Refresh