Враховуючи минулі невдачі компанії з онлайн-проектами, затія з Orion довіри не вселяє
Компанія, відповідальна за провальну по всіх фронтах Fallout 76, вирішила зайнятися розробками в категорії хмарного геймінгу і представила проект Orion, націлений на оптимізацію ігрового процесу шляхом зменшення затримки та зниження вимог пропускної здатності. Схоже на те, що Bethesda задумала створити конкурента анонсованої Google Stadia, тільки незрозуміло, як все в підсумку обернеться.
З моменту випуску очікуваної багатьма фанатами постапокаліптичній ММО репутація компанії стала стрімко падати, а пізніше вони і зовсім добили її мобільною грою The Elder Scrolls: Blades. Обидві гри навіть не наблизилися до очікуванням шанувальників серій, а тому виникає все більше логічних сумнівів у майбутніх проектах Bethesda.
Основні особливості Orion повинні дозволити гравцям насолоджуватися ігровим процесом хмарного сервісу навіть при середній швидкості підключення, що трохи знижує поріг входження для користувачів з проблемними провайдерами або звичайними тарифами. Тестування технології відбудеться допомогою стрімінг DOOM для iOS, без необхідності якихось локальних установок. Пізніше цю можливість обіцяють надати і для Android-пристроїв, а також ПК.