Єдиний український телеканал іномовлення UA TV вчора припинив своє мовлення на всі зарубіжні країни

Більше немає англомовної, арабськомовної та кримсько-татарської версій мовлення

В той же час Росія витрачає 300 мільйонів доларів на своє іномовлення в рік. На всіх континентах та в усіх країнах можна побачити та почати російську версію подій в Україні та світі. Влада ж позбавляє світ інформації про події в нашій державі.

Про це повідомив Андрій Смолій.

Телеканал фактично припинив мовлення в такому форматі. Тепер це буде російськомовний телеканал «для окупованих територій» розважального формату. По суті філія 95 кварталу. З «сватами», «папіками», «коміками» та іншим низькопробним форматом.

Як можна воюючій державі позбавлятися єдиного телеканалу іномовлення? Це злочин проти держави, проти суспільства.

Проте, я вже нічому не дивуюсь. Російські блогери та персони нон-грата, промосковські шоу та журналісти-пропагандисти повертаються. Така політика Зеленського та його «слуг народу».

Comments

0 comments

Про Андрій Петренко

Avatar

Залишити відповідь

Ваша електронна адреса не буде опублікована.

nine − 5 =

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.

Ми виявили Ad Blocker!

Для коректної роботи порталу просимо вимкнути Ad Blocker.
На сторінках відсутня агресивна реклама.

How to disable? Refresh