У відеоіграх привабливість жіночих персонажів падає рік від року. До такого висновку прийшли фахівці з Блумингтонского університету.
Вчені прийшли до висновку, що за останні сім років чисто жіноча привабливість учасниць сюжетів відеоігор істотно знизилася. Вони розглядали ігри, випущені за останні тридцять років, починаючи з 1983 року, в якіх булі присутні жіночі персонажі. Загальна кількість ігор, які взяли участь в експерименті, становила 571. Сексуальність їх героїнь оцінювалася за шкалою в п’ять балів. Розглядалися найбільш секс-привабливі компоненти персонажів слабкої статі. Основну увагу приділили зображення грудей, сідниць, талії і, природно, ніг. Оцінювалося, наскільки затінені або не дуже, до неприродності, вони збільшені. Також дослідники відзначили, що, як правило, персонажі іншого плану виглядали краще героїнь.
Сексуальність персонажів у гэймах кожен рік варіювалася. Альо пік сексуальності, при цьому, припавши на 1994, а найменше значення цей показник мав у 2007 і 2010 роках. Таким чином, найбільш привабливими виявилися героїні, яких витворили в період 1999-2006. Наука намагається пояснити цей феномен тим, що, чим частіше в іграшки почали бавитися жінки, тім більше розробникі потурали їх бажанням, не бачіті у своїй персоналке конкуренток.