Телеканал «Інтер» належить особисто Путіну – Княжицький

   Український телеканал «Інтер» належить президенту Російської Федерації Володимиру Путіну. Про це на Погоджувальній раді в понеділок, 15 червня, заявив народний депутат («Народний фронт») Микола Княжицький, передає кореспондент НБН.

«Канал« Інтер »отримав продовження ліцензії від Нацради, він заснований офшорами і ніяких доказів, що він належить якому-небудь громадянину України немає. А у мене інформація, що він (телеканал «Інтер» – НБН) належить особисто Путіну (президенту РФ – НБН) », – заявив пан Княжицький.

За його словами, Рада повинна у вівторок (16 червня – НБН) одним з перших розглянути законопроект №1831 щодо забезпечення прозорості власності засобів масової інформації, а також реалізації принципів державної політики у сфері телебачення і радіомовлення, який депутати не змогли розглянути на минулому пленарному тижні .

«Вчора Фірташ, який говорить, що є власником цього каналу, Дмитру Кисельову давав інтерв’ю, цілий день розповідав, як змінити український уряд і так далі», – зазначив депутат.

У свою чергу голова Верховної Ради Володимир Гройсман запропонував розглянути даний законопроект одним з перших на засіданні 16 червня.

«У мене є пропозиція перемістити його (законопроект- НБН) вище», – підкреслив пан Гройсман.

Як повідомляв НБН, Нацрада з телебачення оголосила попередження «Інтеру» за підсумками проведення позапланової перевірки за фактом моніторингу новорічного ефіру телеканалу. У новорічну ніч на «Інтері» виступали відомі антиукраїнськими висловлюваннями Йосип Кобзон, Валерія, Олег Газманов та інші. Після цього «Народний фронт» зажадав позбавити ліцензії телеканал «Інтер».

Comments

0 comments

Про Андрій Петренко

Avatar

4 коментарі

  1. Avatar

    Микола Княжицький не здогадується, що і сам вже належить особисто Путіну.

  2. Avatar

    Це не ТВ канал України, а помийна яма. Його слід було б давним-давно
    закрити. “Інтер” – параша, його “політика” – НЕ наша!

  3. Avatar

    Та той Княжицький відомий брехун і шахрай ! Пам’ятаєте, як він ловко у людей гроші ВКРАВ, коли його канал “пресував” януковощ… Люди скинулися, щоб канал не закрили, а він гроші взяв, а телеканал ПРОДАВ !!! Отак людей надурив… Настоящий “народний депутат”… лице української демократії…ги ги ги.

Залишити відповідь

Ваша електронна адреса не буде опублікована.

three × two =

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.

Ми виявили Ad Blocker!

Для коректної роботи порталу просимо вимкнути Ad Blocker.
На сторінках відсутня агресивна реклама.

How to disable? Refresh