Духовне

«Нам говорили, що Наша Церква знищена, але ми вистояли і зберегли віру» — п. Катерина Якименко у третій день Декади місійності у Полтаві

12 червня у храмі Пресвятої Тройці відбувся третій день Декади місійності, яка стартувала у свято Воснесіння Господа і Спаса Нашого Ісуса Христа та триватиме до свята П’ятидесятниці.

У своїй неділній проповіді отець Максим Кролевський розповів про не прості виклики для християнського руху в умовах жорстокого переслідування у перших століттях християнства та співставив його з сучасним прихованим, завуальованим переслідуванням християн у новітніх умовах суспільного життя.

“Сьогодні існують різні ідеологи, псевдонауковці, а, навіть, історики, — зауважив душпастир — які працюють над створенням різного роду прихованих форм боротьби і з Церквою, і з християнським рухом, які впроваджують різного роду ідеології, що ставлять під загрозу існування особистих, сімейних, християнських цінностей у вирі суспільних міжособистих стосунків”.

Також священик розповів про зміст поняття “толерантність” у суспільному контексті, який став у сучасному світі предметом суспільної інженерії і має дуже вузьке технічне значення. Толерантність, яка намагається знівелювати будь-які життєві цінності, яка агресивно перекреслює поняття добра і зла, правди і неправди, яка робить часто людей аморфними, безликими картинками, одинаковими і зручними для “ринку”.

Після Святої Літургії, п. Катерина Якименко, парафіянка храму Пресвятої Тройці та “живий”, безпосередній свідок життя та дільності УГКЦ в умовах репресій, переслідувань та глибокого підпілля, розповіла та поділилася своїми свідченнями з усією парафіяльною родиною.

“Підготування до недільної Служби Божої в умовах підпілля — підкреслила п. Катерина Якименко під час своєї унікальної розповіді — проходила в умовах глибокої конспірації, що, навіть, малі діти готуючись увечері до Літургії та Сповіді, знали та усвідомлювали, що про місце, час і саме богослужіння не можна нікому розповідати”.

Жінка детально розповіла про жорстокі методи та способи переслідування підпільної Церкви, про оголошення часу і місця Служби Божої, яке таємно передавалося з уст в уста.

“Нам говорили, що ми, греко-котолики, не існуємо, що Наша Церква знищена, але ми вистояли і зберегли віру” — додала на завершення п. Катерина Якименко.

Читайте нас : наш канал в GoogleNews та Facebook сторінка - Новини України